Jak kupować

1. Wypełnij formularz rejestracyjny - podaj prawdziwe dane, dzięki nim będziemy się z Tobą kontaktować- otrzymasz maila potwierdzającego prawidłową rejestrację.
2. Złóż zamówienie na naszej stronie internetowej.
3. W odpowiedzi otrzymasz maila potwierdzającego Twoje zamówienie; jeżeli Twoje zamówienie nie zostanie potwierdzone, nie zrealizujemy go (sprawdź, czy wypełniłeś formularz poprawnie).
4. W celu otrzymania faktury VAT, należy zgłosić ten fakt w komentarzu, w trakcie procesu zamówienia (ewentualnie nie później niż 7 dni od daty sprzedaży).
5. Czekamy na wpłatę na konto (po wybraniu formy płatności "wpłata na konto bankowe") lub wysyłamy towar od razu po złożeniu przez Ciebie zamówienia (jeżeli chcesz zapłacić przy odbiorze).
6. O etapie realizacji zamówienia, będziemy informować na bieżąco, drogą mailową.

 

Reklamacje

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (dowód sprzedaży lub faktura VAT).
2. Reklamacji nie podlegają przypadkowe lub celowe uszkodzenia towaru (rozdarcia, przecięcia itp.) spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.
3. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony formularz reklamacji zawierające: imię, nazwisko klienta lub nazwę firmy, adres, numer zamówienia, opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wada powstała, deklarację żądań: wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).
4. Po przyjęciu reklamacji towar trafia do rzeczoznawcy, który rozpatruje reklamację. Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie zabezpieczony. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa sklep.
6. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa klient.
7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.

 

 

Twoj koszyk (produkty: 0)

Brak produktów w koszyku