Regulamin

REGULAMIN

1) Informacje o Firmie

Sklep internetowy działający pod adresem www.interbrands.pl prowadzony jest przez firmę PPHU ANEZA Piskorzowska 16a 58-250 Pieszyce wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzoną przez Urząd Miasta Pieszyce o numerze 1236 NIP 899-179-50-15, REGON 891003600, e-mail: sklep@interbrands.pl tel. 74 8366 592, 606 38 58 02

Zwany dalej Sprzedawcą

2) Ochrona danych osobowych

Dane osobowe przekazywane Sprzedawcy przez Klientów stanowią niezbędne minimum do wdrożenia procesu sprzedaży towarów i są wykorzystywane wyłącznie w celu:

- realizacji umowy

- informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep Sprzedawcy – www.interbrands.pl – jeśli Klient wyrazi na to zgodę.

- Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych.

Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Powierzone Sprzedawcy dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niepodanie danych uniemożliwi realizację zamówienia.

3) Opisy i zdjęcia produktów

Na stronach sklepu internetowego interbtands.pl prezentowane są dane techniczne produktów, w tym ich zdjęcia. Mają one charakter poglądowy i informacyjny, wygląd produktów na zdjęciach może, z przyczyn technicznych, różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do danych technicznych lub właściwości produktów, prosimy przez podjęciem decyzji o kontakt z konsultantem. Wszelkie znaki graficzne, logotypy itp. mają wyłącznie charakter poglądowy i informacyjny.

4) Ceny

Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym www.interbrands.pl Sprzedawcy na stronie są wyrażone w polskich złotych (PLN). Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Ceny mają charakter cen brutto tj. zawierają wszelkie wymagane podatki i cła.

5) Zamówienia

Sklep internetowy Sprzedawcy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.interbrands.pl Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania. Informacja udzielona przez Sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie oferty zaakceptowanej przez obie strony, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącej obie strony transakcji. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia z ważnych przyczyn, jak błąd systemu informatycznego, logistycznego, fizyczny brak towaru w skutek równoległej sprzedaży w salonie stacjonarnym lub innych ważnych przyczyn.

Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz wybranych krajów Europy i świata. Koszty dostawy podane na Stronie dotyczą przesyłek w granicach Rzeczpospolitej Polskiej. Koszty i możliwość wysyłki do innych krajów uzgadniane są indywidualnie w zależności od miejsca docelowego. Sprzedawca może nie mieć możliwości realizacji zamówienia do wybranego kraju.

Klient może anulować złożone zamówienie jedynie mailowo lub telefonicznie wg wskazań w dziale „Kontakt”. Nie można anulować zamówienia, które zostało już do Klienta wysłane.

6) Dostawa

Towar zamówiony w sklepie internetowym www.interbrands.pl dostarczany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub na życzenie Klienta kuriera GLS.

Na czas otrzymania przesyłki składa się:

- czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, pakowanie paczki);

- czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.

Towar wysyłany jest jako przesyłka priorytetowa w ciągu 24 godzin (w dni robocze od poniedziałku do piątku). W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie Klient zostanie poinformowany o innym możliwym terminie realizacji.

Towar powinien dotrzeć do Klienta w ciągu 24 godzin od daty wysyłki. Przy powyższym terminie nie uwzględnia się sobót, niedziel oraz dni wolnych. Sprzedawca zastrzega jednak, iż nominalny czas doręczenia w przypadku kuriera GLS wynosi 48 godzin, a w przypadku Poczty Polskiej „standardem jakościowym paczki pocztowej priorytetowej jest jej przebieg w terminie D+1. Paczka pocztowa priorytetowa będzie dostarczona następnego dnia roboczego po dniu nadania, jeśli zostanie nadana do godz. 15:00. Paczka pocztowa nadana jako priorytetowa po godz. 15:00 traktowana będzie jako nadana w dniu następnym - podany termin doręczenia nie jest terminem gwarantowanym tylko deklarowanym” (regulamin Poczty Polskiej, wersja aktualna: http://poczta-polska.pl/). Co więcej terminy te mogą ulec wydłużeniu np. w okresie przedświątecznym, wyprzedażowym. W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt z tel. 74 8366 592, 606 38 58 02

W przypadku zamówień realizowanych formą płatności za pobraniem, zamówienie realizowane są natychmiast po otrzymaniu jego potwierdzenia od Klienta, przy płatności w formie przelewu na rachunek bankowy, po zaksięgowaniu środków na koncie Sprzedawcy.

Koszty przesyłki na terenie Rzeczpospolitej Polskiej:

Kurier GLS

0 zł przy dokonaniu przedpłaty na konto;

16,50 zł dla płatności przy odbiorze.

Poczta Polska:

0 zł przy dokonaniu przedpłaty na konto;

16,50 zł dla płatności przy odbiorze.

Przesyłki kurierskie realizujemy do następujących krajów:

Andora 
Austria
Belgia
Bułgaria
Chorwacja
Czechy
Dania
Estonia
Finlandia
Francja
Niemcy
Grecja
Węgry
Irlandia
Włochy
Łotwa
Lichtenstein
Litwa
Luksemburg
Monako
Holandia
Norwegia
Polska
Portugalia
Słowacja
Słowenia
Hiszpania
Szwecja
Szwajcaria
Turcja
Wielka Brytania

Koszty przesyłki, zależnie od kraju docelowego, wielkości i wagi zamówienia należy każdorazowo ustalić z konsultantem. Możliwość i koszty wysyłki do krajów nie ujętych w powyższym zestawieniu należy ustalić i potwierdzić z konsultantem.

7) Sposoby płatności

Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta, bądź:

- przed wydaniem towaru:

- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy;

- w momencie odbioru towaru:

- gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem kuriera.

Sprzedawca może ustalić z Klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Sprzedawcę jako przyjęte do realizacji. W takim przypadku, możliwe jest, że Klient musiał będzie spełnić dodatkowe wymogi związane z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności.

Jeśli Klient nie odbierze wcześniej opłaconej przesyłki, obciążany jest kosztami przesyłki zwrotnej na adres Sprzedawcy oraz kosztami ponownej wysyłki towaru.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki pobraniowej, obciążany jest kosztami przesyłki zwrotnej na adres Sprzedawcy oraz kosztami ponownego wysłania towaru

Jeżeli po dokonaniu płatności przelewem wartość zamówienia ulegnie zmianie (np. z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, anulowania zamówienia lub innych przyczyn), powstała nadpłata – bez żadnych potrąceń – zostanie bezzwłocznie zwrócona na konto podane przez Klienta.

8) Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny .Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia.

Zwracany towar, w stanie niepogorszonym, bez śladów wizualnych i zapachowych, należy odesłać oryginalnym opakowaniu, wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą oraz oświadczeniem zwrotu. Sprzedawca gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zamówionych produktów. Pieniądze zostaną oddane, zgodnie z powyższą ustawą, w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych na koszt Sprzedawcy.

Jeśli podejmą Państwo decyzję o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt pod numery telefonu podane wyżej lub mailowo na adres: sklep@interbrands.pl – otrzymają Państwo wyczerpujące informacje, jak przeprowadzić taką procedurę.

Zasady przyznawania i wysyłania produkty w formie gratisów w programie lojalnościowym reguluje osobny regulamin każdorazowo stworzony dla danej promocji.

Pieniądze za zwracany towar wysyłane są na konto bankowe wskazane przez Klienta.

9) Wymiana towaru

Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny  Klient może wymienić towar zakupiony u Sprzedawcy w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia. Jest to możliwe tylko wówczas, w stanie niepogorszonym, bez śladów wizualnych i zapachowych, pozostaje w oryginalnym opakowaniu, ani nie został w żaden sposób zniszczony.  Wymieniany towar należy odesłać .Klient ponosi zarówno koszty odesłania do nas towaru, jak i ponownej wysyłki. W przypadku, gdy wymiana jest wynikiem błędu Sprzedawcy, koszty są pokrywane przez Sprzedawcę. Przesyłki odsyłane na koszt adresata nie są przyjmowane przez Sprzedawcę.

W przypadku różnicy w cenie, Klient zobowiązany jest do wpłacenia odpowiedniej kwoty na rachunek bankowy Sprzedawcy lub pokrycie różnicy u kuriera przy wyborze opcji za pobraniem. Gdy rzecz wymieniana jest tańsza, zwracamy różnicę na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

Jeśli podejmą Państwo decyzję o wymianie zakupionego towaru, prosimy o kontakt pod numery telefonu podane wyżej lub mailowo na adres: sklep@interbrands.pl– otrzymają Państwo wyczerpujące informacje, jak przeprowadzić taką procedurę.

Produkty wysyłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają wymianie.

10) Reklamacje

Reklamacje należy zgłaszać na Sprzedawcy wskazany w pkt 1 Regulaminu, za pomocą maila na adres sklep@interbrands.pl.

W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostarczanym towarze prosimy o spisanie w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego. Odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier. W przeciwnym przypadku należy odręcznie sporządzić oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie powinno być opatrzone datą oraz podpisami Klienta i kuriera.

Prosimy o niezwłocznego zarejestrowanie takiego zdarzenia, w celu wyjaśnienia sprawy, poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego i kontaktu telefonicznego z pracownikiem Sprzedawcy.

Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt adresata.

Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny (jeśli jest dostępny) lub inny uzgodniony z Klientem. W takim przypadku Sprzedawca ponosi koszt wysyłki niewadliwego towaru do Klienta.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.

Reklamowany towar przesłany do nas musi być czysty.

11) Postanowienia końcowe

Złożenie zamówienia w sklepie Sprzedawcy interbrands.pl jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu itp.) lub innych od niego niezależnych. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.interbrands.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony. Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.

 

 

 

Twoj koszyk (produkty: 0)

Brak produktów w koszyku